HABER : Serhat Hallaç
Nevi Çeşni’de düzenlenen programa, Bursa Şehir Hastanesi Başhekimi Doc. Dr. Salih Metin, Kalp Damar Klinik Şefi Prof. Dr. Nail Kahraman, Başhemşire Müşerref Güler Akkuş başta olmak üzere klinik doktorları ve sağlık çalışanları katıldı.

Yoğun geçen bir yılın ardından düzenlenen yemekte, klinik ekibi birlikte vakit geçirme ve yılın değerlendirmesini yapma fırsatı buldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen organizasyonda, ekip içi dayanışma ve birlik mesajları öne çıktı. Yıl sonu yemeği, katılımcıların karşılıklı sohbetleri ve iyi dilekleriyle sona erdi. Etkinliğin, çalışma motivasyonuna katkı sağladığı ifade edildi.

GÜNDEM
ASAYİŞ
İSTANBUL
BURSA
YAŞAM
POLİTİKA
Bursa Şehir Hastanesi Kalp Damar Kliniği Nev-i Çeşni’de buluştu
Bursa Şehir Hastanesi Kalp Damar Kliniği yönetimi ve çalışanları, yıl sonu yemeğinde Nev-i Çeşni Restoran'da bir araya geldi.
Yorumlar
Trend Haberler
Bursa Kemerçeşme Mahallesi'nde bir kadını öldürüp canına kıydı
Yaralı babanın zor anları: 'Oğlum, sakın ölme'
Botanik Park'ta sır ölüm: Dere içinde erkek cesedi bulundu
Bursa'da sosyal medyada başlayan husumet ölümle bitti
Bursa'da vali yardımcıları ve kaymakamlar değişti
Düğün sonrası bozdurmaya gitti, altınlar sahte ve ayarsız çıktı
Sizce Bursa'nın en temel sorunu nedir?
Ankete Katıl





