Sağlık Bakanlığı'nın geçtiğimiz yıl "Normal Doğum Eylem Planı" hazırlamasıyla birlikte başlayan tartışmalar yeşil sahaya taşındı. Sivasspor'un Fenerbahçe ile oynadığı maç öncesi futbolcuların sahaya "Doğal olan normal doğum" yazılı pankartla çıkması, sosyal medyada ve kamuoyunda tepki topladı.
Sivasspor'dan Fenerbahçe maçında tepki çeken pankart
Sivasspor'un Fenerbahçe ile yaptığı maç öncesi sahaya "Doğal olan normal doğum" pankartıyla çıkmasına sosyal medyadan tepki gösterildi.
Yorumlar
Trend Haberler
Genç kadın evinde ölü bulundu: Anne ve iki kız kardeşi tutuklandı
Çocuklarına bu isimleri verenlere 4 çeyrek altın
Kocasını öldüren kadının mahkemede anlattıkları kan dondurdu
Mersin'de yabancı uyruklu sahte doktor yakalandı
Gürsu'da 30 yıllık hayal gerçek oluyor
Kamyon kavşağa girerken devrildi, tomruklar yola savruldu
Sizce Bursa'nın en temel sorunu nedir?
Ankete Katıl




