Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde İstanbul'da Karayolları Genel Müdürlüğüne ait kamyonet, İstanbul Havalimanı yolu üzerindeki ormanlık alanda durdu. Araçtaki ekipler, torbalar dolusu çöpü, kamyonetin kasasından ormana fırlattı.

Nüfusta 'sağ' gözüken abisinin 20 yıl önce öldüğünü öğrendi
Nüfusta 'sağ' gözüken abisinin 20 yıl önce öldüğünü öğrendi
İçeriği Görüntüle

Bu sırada orada bulunan bir vatandaş da o anları kayda aldı. Görüntüyü çeken kişi, "Karayolları Genel Müdürlüğü yoldan topladığı çöpleri ormana atıyor. Karayolları Genel Müdürlüğünün arabası, kimse bir şey demiyor" sözleriyle çevreyi kirletenlere tepki gösterdi.