Edinilen bilgiye göre, Keçiören ilçesi Karşıyaka Mahallesi Bağlar Caddesi’nde bulunan Fatma Bacı Camii’nde teravih namazı kılınırken cami cemaatinden rahatsızlanan kişiler oldu. İhbar üzerine olay yerine sağlık, itfaiye, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Ekipler, caminin kadınlar mescidi bölümünde karbonmonoksit gazı sızıntısı tespit etti. Gazdan etkilenen 16 kişi, ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırılırken, olayla ilişkin soruşturma başlatıldı.
GÜNDEM
ASAYİŞ
İSTANBUL
BURSA
YAŞAM
POLİTİKA
Teravih namazında gaz sızıntısı! 16 kişi hastanelik oldu
Ankara’nın Keçiören ilçesinde camide doğal gaz ısıtma sisteminden kaynaklanan sızıntı dolayısıyla, kaçaktan etkilenen 16 kişi hastaneye kaldırıldı.
Yorumlar
Trend Haberler
Bursa Kemerçeşme Mahallesi'nde bir kadını öldürüp canına kıydı
Yaralı babanın zor anları: 'Oğlum, sakın ölme'
Botanik Park'ta sır ölüm: Dere içinde erkek cesedi bulundu
Bursa'da sosyal medyada başlayan husumet ölümle bitti
Bursa'da vali yardımcıları ve kaymakamlar değişti
Düğün sonrası bozdurmaya gitti, altınlar sahte ve ayarsız çıktı
Sizce Bursa'nın en temel sorunu nedir?
Ankete Katıl




